پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215204
محموله 100 ميليون ريالي برنج قاچاق در شهركرد متوقف شد
تاریخ انتشار : 1395/03/24 10:00:50
نمایش : 1460
فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: در بازرسي به‌عمل آمده از يك دستگاه كاميون كشنده FH حامل كالاي قاچاق 2 هزار و ۲۰۰ كيسه برنج ۱۰ كيلوگرمي قاچاق به ارزش يك ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال كشف و يك نفر نيز دستگير شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ فضل‌اله معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري برزويي در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: پس از کسب خبري مبني‌بر حمل كالاي قاچاق از محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختياري به سمت استان‌هاي مركزي كشور، ماموران پليس‌راه شهركرد–اصفهان طرح مبارزه با قاچاق کالا را به مرحله اجرا گذاشتند.

وي تصريح کرد: ماموران در اين محور مواصلاتي حين كنترل ترافيك و برخورد با تخلفات رانندگي يك دستگاه كاميون كشنده FH حامل كالاي قاچاق را متوقف کردند.

برزويي خاطرنشان كرد: در بازرسي از اين خودرو 2 هزار و ۲۰۰ كيسه برنج ۱۰ كيلوگرمي قاچاق به ارزش يك ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال كشف و يك نفر نيز دستگير شد.

معاون هماهنگ‌كننده فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي، از عموم مردم خواست: هرگونه اطلاع از فعاليت قاچاقچيان كالا را براي اقدام سريع و ضربتي پليس، به تلفن يا پيامك ۱۱۰، مرکز فوريت‌هاي پليسي، گزارش كنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html